Svart paljett

Kom på att jag inte har visat mina nya paljettt shorts från New Yorker. Som jag köpte för några veckor sen på rean, för 49 :-
Jag tycker att dom är sjukt snygga, sitter bra och är bekväma, har nog tänkt att ha dom på deja vu på fredag, då ska ja shaka hela asset av mig. Se upp för här ska de fan dansas!
Tog även ett kort på mina nya jeanstights som jag fick av Josefin, helt nya men tyvärr så var dom för små för henne, skit bra för mig! (:
Men snacka om att de var svårt att få på sig dom, fick knappt över dom över lårena, men efter lite hoppade så satt dom !
Blev ingen träning förut heller den blev inställd pågrund av det här jävla snöandet!! Hallå vad händer, ena dagen en skön vår dag typ, och nästa värsta snöstormen?? Fattar ingenting..
Nae istället för att deppa nu ska jag ta en varm och skön dusch och sen läsa lite svenska....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback