Shullelulle

Färgningen av hår är på hög nivå här!
Har precis färgat utväxten på Flisis, kan ju lugnt säga att jag är helt värdelös på att färga folks hår (resultaten har inte blivit dom bästa direkt) men ändå så brukar folk fråga mig... hmm?
Aja vi får hoppas att det blir bra inte så kul att se ut som en kyckling i huvudet när man ska i väg på " fest" ´..
Får se resultat sen, nu ska jag ut och skälla på  pappa så att han åker ner och hämtar resten av gänget, då blir det mat, sen ska vi sju tjejor göra oss i ordning, HJÄLP!!!!! Det känns som om det här kommer ta några timmar...
Sen kör vi!!!!

Hmm, hjälp! det ser lite ruttet ut :S

Så här vacker är jag när jag ska färga folks hår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback