Saknar!

Börja kolla på massa gamla bilder och minnena kommer tillbaka! Jag saknar tiden från när man va liten, när man klättrade i träd, lekte, smuttsade ner sig, duschade i regnet, va på kalas, när man inte hade några bekymmer och man kände sig fri!
Ens största bekymmer va om man skulle hinna hem i tid, om veckopengen skulle räcka till allt godis man hade plockat i hop, vem man skulle leka med vilken dag, och att man skulle hålla koll på sina leksaker så dom inte försvann.
När man kände sig som en fågel och bara drömmde om att man kunde flyga när man satt i trädets topp, när den som kunde klättra högst upp var coolast.
Man visste exakt när barnpogrammen börja, och om man vakna åtta på en lördags morgon så hade man tagit sov morgon !
När man hade en lekerstuga, dockvagn, tusen mjukisdjur alla hade ett namn och man kunde vart ända ett!
När mamma var den bästa personen i hela världen och pappa var den människan som kunde skydda en från allt ont. När man hade mardrömmar så man var nära att skita ner sig.. och mamma kom ner och la sig hos en och stanna där tills man vakna på morgonen.

Det känns fortfarande som om jag växte upp för fort!... men den tiden gjorde mig till den jag är i dag, så tack till alla som stod mig nära då och som fortfarande stå mig nära.
Älskar er nått enormt!♥


Jag och Sofia♥

Isabelle och jag ♥



Hahaha SAKNAR!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snyggis lisa! :D

2011-02-18 @ 09:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback