Så här snygga är vi !

Missade ännu en buss!!!
Skulle ha åkt hem i morgon, men när jag och Flisan hade cyklat typ 10 mil och äntligen hade hittat en busshållplats och stått där i en halvtimme och de inte hade kommit en buss än, så gav vi upp och bestämde oss för att jag skulle sova över en natt till och åka hem på torsdagen. (Den bussen jag skulle ha tagit på torsdagsmorgonen kom aldrig så jag fick stå ute i världens snöstorm i en timme ungefär, tills det äntligen kom en buss! Ungefär runt den tiden jag skulle ha vart hos tandläkaren, de va ju bara att ringa och avboka och hon tanten som svara vart as tjurig, men vadå inte mitt fel att bussarna inte kommer!) Så vi tog på oss våra extremt söta reflexvästar igen ( min gick precis runt ena axeln) hoppa upp på cyklen med punka på bak däcket, i -20 och började cykla tillbaka till Stenholmen igen. Och fy fan vilken jävla work out de va har inte varit så slut på länge, efter 10 meter ungefär va jag tvungen att stanna för att andas..xd
Har varit skit kul att hälsa på Flisan, hennes skola, och alla hennes friends Får hoppas bara att hon vill ha tillbaka mig en gång till, annars får jag väll tälta på en åker elller nått
Nae nu blir det att äta, packa och dra i väg på crosswalking med brudarna♥

Flisis efter the bike ride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback