Racer Bettan

I går blev det en skön hemma kväll hos Sofia, blev att träffa Doggen en snabbis när vi skulle ut till ICA och köpa cola (Y) Sen blev det snabbt in för att kolla på big brother, jag hann inte se så mycket för jag skulle med en buss vid tio. Men det verkar ju skit bra kommer nog bli en härlig säsong med skönt folk, fester och mycket folk som skämmer ut sig, ser fram emot det ;)
Nae nu ska jag snart slänga mig upp på racer Bettan och cykla ner till bussen, för nu blir det att möta upp Flisan och sen vidare ut mot Ålö och va med henne i tre dagar  Kommer hem på onsdag en snabbis, men ni kan räkna med att det nog kommer va dålig uppdatering tyvärr! ....

Bettan!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback