Peeendeln

Sitter på pendeln nu ut till Linköping, vreta och bästa Flisis, ska snart gå av och sen ta en buss ut till Brömmingen lr brännige lr nått sånt, sen gå 4 km i skogen. Hmm läskigt vad händer om jag tar fel buss, åker med ut till ett random place, hamnar ensam ute i skogen, har ingen täckning så jag är helt alone, och när man ska kollar när en buss går tillbaka så va de den som nyss gick den sista och bussen går bara en gång i veckan på tisdagar ut dit. Lite som den där filmen när dom fastnar i en lift och den är -18 lr nått och liften öppnar inte förns om fyra dagar, fast min bussresa kommer vara snäppet värre. Folk kommer leta efter mig i stora skallgångar men jag kommer va flickan som hittar civilisationen efter fyra år med 2 meter ben hår och håret i en stor rul, jag kommer lukta som en stor soppstation ( inte duschat på 4 år lixom) har bott i en hydda jag har gjort av gran ris och den ända mat jag fått i mig har jag plockat eller jagat och slaktat själv.
Fan nu ångra man att man plocka ner smink, plattång och en kamera. När jag ist skulle ha plockat ner ett tält, sovsäck, tändstickor och MAT!! Shit de här kommer bli resan from hell, men men om jag inte har uppdaterat min blogg på några dygn kan ni väll börja leta?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback