Otippat

Barbados dunkas på hög nivå, vet i fan hur jag halka in på de. Men kända att lite gay musik va precis det jag behövde, när jag ändå är ensam hemma så är det lika bra att köra på. Ingen som kan säga till en att man ska stänga av för att man inte hör vad den extremt intressanta sportkommentatorn säger. Fattar inte varför man inte bara kan se vad Zlatan gör med bollen, måste man också höra på nån gammal gubben ( som ändå ska gå i pension snart)säga att Zlatan passa bollen.... Är det bara jag som stör mig på såna saker?
Hmm har precis lagat mat och kan lugnt säga att det såg äckligt ut och smaka likadant! Fan också och jah som va så hungrig, jaja det blir att svulla mackor ist (Y)
Min kväll kommer att spenderas med att städa garderoben och plocka ordning på alla mina kläder, samt välja en outfit till i morgon, så kanske slänger in en bild sen fall jag hittar något

Några bilder från träningen i går när vi helt oväntat skulle ut och springa som uppvärmning, och man var helt oförberedd så det blev conversen och dunjacka (Y`
Plus en halv dålig dagens (;

stretching på hög nivå!!


Tighta jeans från Cubus
Slapp stickad tröja från Gina
Stor dun jacka, convers och accesoarer


Kommentarer
Postat av: maja

snygg jacka, vart har du köpt den? :)

2011-02-16 @ 23:18:54
Postat av: fiut

sicken brutta ! aa vart kommer jackan ifråån ? ;)

2011-02-19 @ 12:17:36
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/
Postat av: Kimeira

Great site, keep up the good work!

2011-08-24 @ 07:40:08
URL: http://kimeira.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback