Nkpg

Hmm dålig uppdatering, svar ja! Men räcker inte tiden till så gör den inte de.
Har haft väldigt sköna sista dagar av lovet. i fredags blev det att va hemma hos Ida med Mia och sen på kvällen/ natten åka bil med Robin, Markus och Andreas.
I går firades Martin (kusin), och sen på kvällen sov Ida och Mia hos mig, massa myyys!
I dag vakna vi sent och sen blev det en behövlig runda på stan och en fika, det nya jag har i min garderob nu är en lilla bikini, solglajor och en tröja, biler på de kommer nån dag (: hade inte så mycket pengar, men dom kommer rulla in på kontot den här veckan ! ;)

PUDELN!

Åh vad vill du ?

De här fina magtröjan köpte Ida och även jag ska göra det kommer bli sjukt fint till shorts, brunbrända ben och ett par glajor !

Dagens♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback