Hemma

Mindre skönt att vakna i morse och upptäcka att det va - 20 grader, men det stoppade inte mig och Flisan upp till stallet och ta hand om djuren bara!
Hade knappt något batteri i kameran så det har knappt blivit några bilder, men några dagens på mig och Flisan   hann jag allt med ;)
Blir att åka till tandläkaren vid 7 10 i morgon skulle vilja skriva att det är för att jag ska få ta bort min lilla skrott hög i käften men nej, nej det är bara för att laga och spänna, inte kul!...
Men efter det blir de ut till lilla gryt och Ålö igen, syns vid tio i morgon Flisan, då ska jag väcka dig på ett härligt sett ! ;) hehheh ..
Nae nu ska jag mysa ner mig i soffan med popcorn och Big Brother, hare bra! :)

Dagens

Dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback