Hårmunken

Har nu provat min lilla munk som jag köpte i fredags när jag var i HC med josefin och rebecka en snabbis efter skolan när jag vänta på Flisis! Jag kan verkligen rekommendera en hårmunk till nån som jag, som har problem att få upp en snygg "bulle" på huvudet. Tyckte att ja fick till en bra form och att de ser hyfsat ut,  79 kr på glitter (Y)
Man sätter bara upp en tofs klär tofsen igenom munken sen virar håret runt och fäster håret med spännen.
Det fanns några minus med munken :
- Att jag var tvungen att använda 711 hårspännen för att den skulle sitta och håret skulle va på plats
-Att forman först såg helt fucked up ut och att man såg munken
- Att det tog lite tid att få till den
Men övning ger färdighet som pappa brukar säga-.-
 Så det är bara att träna på, att få till de bra!


Och nej John det är ingen fittskrubb lr  penisring! xd


Kom precis på att vi har sovmorgon i morgon, för vi ska på nån skol bio i morgon och den börja lite senare. Så nu ska jag duscha kolla film och sen gå och sova!
God natt !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback