Fredag!

Hade hopptas på när jag cykla ner på racer Bettan till bussen i morse att bussen verkligen inte skulle dyka upp! Men självklart kom den så de var bara att sätta sig och åka med in, matte första lektionen och sen nån lektion med Annika. Jätte skön va den, satt bara och lyssna på musik och sen prata hon bara lite (Y)
Har precis vaknat upp från min powernapp och ska försöka få tagi Sofia på nått sätt. Sitter just nu mitt ute i ödeskogen utan mobil den har dött :( och utan hem telefon, så vet inte riktigt hur jag ska lösa det här!!
Men Sofia om du ser det här, så skriv på facebook då!
Blir nämligen att röra sig in mot staden i dag tror jag och träffa min extremt saknade Sofia! Va ett par veckor sen man va med nån som har samma extremt dåliga humor, samma garv och är lika lätt road som en själv!
Vet inte vad som kommer ske i morgon, men hör av er fall ni vill ses!

+

Dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback