Förfest!!

Fy fan vilket jävla drag det var i går, tror knappt att jag stod still en minut. Körde på dansgolvet med brudarna och annat folk, mycket trevligt! Känns så skönt att bara dansa som om det inte finns någon morgon dag, bara släppa loss och vara lite vild för ett tag, det är ingen fest om ingen dansar!
Det var folk ( Flisan) som knappt inte hade tid att dansa, Hmm undra varför? ..
Kommer lite bilder från "förfesten" tog inga på Deja vu men kommer mer bilder sen när Linn har skickat dom ;)
Hmm förlåt mina lilla pulla om jag råka väcka dig i natt,någon annan som fick ett härligt samtal/ sms i går? xd




En perfekt kväll!♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha käften Lisa , du var ganska upptagen du med ;)

2011-02-19 @ 20:47:16
Postat av: Ronja

jag bara ÄLSKAR ALLA BILDER :D

haha speciellt den som jag håller om dig på ;)

2011-02-24 @ 17:19:34
URL: http://ronjjakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback