Dag 2

Spela två matcher i dag, men förlora tyvärr båda två så vi kom på 16 plats av 24. Men fan nöjd ändå, tror faktiskt att det är första cupen vi är med i som vi inte kom sist eller näst sist , hehe xd
Såg inte finalen så vet inte vem som vann men de stod mellan IFK a- lag  och Eneby a-lag när jag drog där i från för att fira den lilla älsklingen Mathilda som fyller 17 i dag, hurra, hurra, hurra! ♥

Det här kom Karin på (Y)

Tränarna, härliga grappar!

Mathilda ♥

Syster blir alltid lika söt på bild


Kommentarer
Postat av: vildaaa

Vilken tur att du fick en så fin bild på mig, tack!

HAHA. Jag har iaf hittat hit nu iallfall. Och smset du skicka, jag sökte via kommunen! :)<3

2011-02-07 @ 19:18:39
URL: http://noliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback