I kväll är hela världen MIN!

En sånn otrolig lättnad har fyllt min dag,
arbetet på 15 sidor med dom tusen stavfelen, är nu inlämnat. 
Mina underkläder är på. Det spyr ut musik ur något som ska likna ett par högtalare
och om jag får säga det själv så har mina dansmoves aldrig vart så heta som nu.
Med ett järn i min hand blir tomtarna sakta utpressade och upphängda i ett annars så naket fönster. 

Breaking point i morgon. Dags att man up eller fega ur, det är helt upp till dig
ett leende kommer jag nog aldrig mer få se från dig, riktad mot mig.
Synd är det ända som ekar tomt i mitt annars så överfyllda huvud
Men jag ska klarat.
Rödtotten och min älskade virrpanna finner ja min styrka hos, vi klarar ju trotts allt oss  igenom en förvirad dag 
mellan kanyler och nålar.
Det ligger nått i den svenska björnstammen, allt kommer nog bli bra tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback