Its my weekend

Har haft det helt jävla underbart i helgen! Bara köra loss med släkten, inte behöva tänka på morgondagen inte ens behöva tänka på framtiden utan bara leva i nuet! Alla skratt, glada tillrop och den härliga stämmningen längtar jag till, men jag hoppas att vi ses snart igen♥  
 Tyvärr är allt underbart kort och jag är nu hemma igen..
En vecka av ledighet och frihet väntar innan det är dags att infinna sig i skolbänken igen, jag kan inte påstå att jag längtar, men att ta tag i rutiner och träffa alla gamla goingar ska bli redigt skönt!
Nu ska jag packa i hop mina grejor och bege mig ner till Ringarum, första seriematchen är vad som väntar !

En takling resulterade i en splite och ett härligt lufthål i pappas byxor (Y)

Inte mycket som slår en match med släkten och Farmor 69 år i mål :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

roligt att du haft det bra här nere :D och det va kul att ni kom ner hit : ) ja hoppas vi ses snart igen :) <3 för då kör vi igen ;) haha

2011-08-14 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback