Pösss


Va på andakt i dag med några gamlingar, nått tråkigare har jag inte vart med om på länge. Tvingades till att sjunga med i " låtarna" , jävligt synd om Märta som satt brevid och tvingades lyssna på min underbara röst!
Men behöver inte skämmas Har "gått in" på min sista veckan , på fredag kan jag äntligen börja ha sommarlov igen!!!
 Augustifesten, första matchen och sova är nått som jag ska sattsa på, innan de är dags att återvända...
Aja hann med en snabbis på stan förut, innan brudarna kom till mig, fick med mig en ring och ett par örhängen hem ( bilder kommer nog i morgon) 
Vi såg på en film, snackade och bara myste, men dom  gick precis skulle med bussen tillbaka till bonnhålan, lämna mig kvar i stan alldeles ensam. Men men har man ett jobb att sköta så har man.. Nu ska jag krypa ner i min otroligt sköna säng så jag orkar med en runda på hemmet i morgon med, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback