Kan inte bli annat än en bra dag

Vakna upp med en klarblå himmel utanför fönstret och de är sista dan i dag på jobbet!
 Ska bli så jävla skönt att få ledigt i en vecka innan skolan dra i gång igen. Men kommer samtidigt att sakna dom jag  jobbar med och alla boende!
 De trodde jag verkligen inte ... va så jävla långtråkit i början.De kan de fortfarande va nån gång i bland, men dagarna brukar gå jävligt fort! 
Hoppas att jag kommer  tillbaka till nästa sommar, eller redan i vinter.  Dom ville att jag skulle börja jobba där, tyvärr är jag för ung nu, men fyller arton snart så  

I dag blir de att packa väskan så fort jag kommer hem, ska ner till Småland över helgen och träffa mina kusiner, ska bli redigt härligt! Men missar tyvärr Melindas avskedsfest, kommer sakna den bruttan nått enormt! ♥...


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback