Kräftskiva på Hässleholmarna

Jag har inte gjort annat än att njutit den här helgen, en hel helg på den absolut bästa platsen som finns med en underbar person vid min sida!
Mycket bad, sol och regn, toppat med en härlig lördagskväll, kräftskiva ute på ön. Allt va nästa som de brukar vara, mycket folk, kräftor och räkor som vällde över i skålarna, snedsatta hattar på glada männsiskor som skråla med i otakt och ostämma till en gemensam nubbevisa, medans stämmingen bara blev bättre och bättre..
Ida stod för sången och Fia för skratten, härlig känsla att inkräkta i nåns stuga med sovande personer i!!
Kan inte begära mycket mera. Utan tänker tillbaka på helgen och minns känslan när jag kolla mig runt i partytältet, som folket med gemensam kraft hade fått  upp på förmiddagen, kunde jag inte annat en att le. Jag var omgiven av människor som jag bara tycker bra om! Personer som man har lärt kännt/kännt i hela ens liv och som man har blivit som en stor familj med! 
  

De behövs inte så mycket för att skapa minnen för livet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback