Weekend

Hela helgen har spenderats med Maria som ni redan har märkt, en riktigt skön slappar helg hare allt vart. Inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt, det behövs såna helger med i bland, ladda batterierna och bara mysa ner sig!  
I går blev det att plocka fram Marias racermoppe och ta en tripp ner till Gusum ( utav alla ställen) mötte upp Albin och Lukas ett tag, prata, såg film och bara tog det lugnt, redigt trevligt
Maria hjälpte mig att slinga mitt hår i dag, en ljusare bond nyans va det jag var ute efter, men har inte vågat kolla en så jag vet inte hur det vart. Tror inte de kommer bli sånn stor skillnad men man vet ju aldrig, kanske har blivit orange eller nått ...  Hehhe får allt hoppas på det bästa, tyvärr kan jag inte visa sen hur det vart för jag har glömt min kamera hos Melinda, och kommer nog inte få tillbaka den förns på tisdag. Suger ganska hårt att inte kunna ta några bilder what so ever, inga bilder från helgen och inga outfits nu på 3 dar :p
Morgon dagen kommer se ut som följande :
* Skolan. Rivstartar med matte prov, plus 7 lektioner
*Anställnings intervju!
*Gå och prata med tandläkaren
*Plugga
Så det kommer nog inte bli nån vidare uppdatering i morgon heller tyvärr!

Kass kvalitet jag vet, men Flisan känner du igen de ?


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nae ? borde jag dt ? ;o

2011-04-11 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback