....

Känslan av att springa ute på gräs för FÖRSTA gången i år, var helt otrolig! Äntligen känner jag att sommarn är på väg, serien startar snart och värmen kommer, livet kan inte bli mycket bättre just nu !
De va lite synd att jag missa typ halva träningen och att de regna men skit sammma vi var ju ute igen och vi va på Ringvallen !
Sjuk känsla av att sitta i gammla omklädningsrummet, med ett helt nytt lag, nolstalgin,känslorna, tankarna och saknaden kom tillbaka när jag satt och kolla på allas namn skyltar. Saknaden efter flicklaget och Johan är stor just nu, känns inte som om den nånsin kommer försvinna, men nån gång måste jag släppa taget...

Släpper några sköna bilder från Naturkunskapen i går

                              Stenhårda!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback