Påskhelgen

Efter ett helt galet påsk lov med, grillning,  " påskmiddag", träffat nytt skönt folk, festande, tagit första doppet, solat järnet med cocos olja, buss åkade/ åka halft vilsen, varit med massor med folk, åkt båt, ridit, vart ute på turne med Sofia, spelat massa fotboll,gå runt i bara shorts och bara älska livet! ;) 
Är jag nu tillbaka i min vardag igen, vädret är lika pissigt som en grå Novemberdag, läxorna/ proven ligger i drivor och nervösa nerver inför helgen, droppar jag nu ett inlägg efter en hel helg utan dator och fult upp de senaste två dagarna med fotboll.
Tänkte visa i bilder sista helgen av mitt påsklov, men Sofia har inte skickat dom så snodde bilderna från hennes blogg ist


























Några bilder från våran bussturne, lägger upp resten av de fula bilderna vi tog om jag får dom nån dag ( Om jag känner Sofia rätt blir det  nån gång nästa år) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback