Onsdag och vem fan bryr sig?

Inte många timmars sömn i natt nu när min lilla älskling är tillbaka, ligger oh gläfsar mig i örat, ändrar om sig och inte kan bestämma vart han ska lägga sig... Trodde verkligen inte att jag skulle orka med skolan i dag och åka hem, men duktig elev som man är, så stannar man hela dan och det va bara tack vare alla sköna och roliga personer i klassen  
Skulle behöva göra massa grejor så som att plugga, städa mitt rum och fota lite. Men jag orkar verkligen inte, känner att en power nap lockar mer! Ska ju ändå plugga med Martin i morgon efter skolan så jag ska nog unna mig att slockna i någon timma ellr två, vi hörs lite senare ..


      Mmmmm, Dinos Könshår! ♥

Bjuder även på denna bild, från den sjukt sega matte lektionen i går ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback