Gu va gott

Fynda i går på stan ett par gröna arme pants och ett par svarta shorts, redigt BRA dag med de två skönaste ♥
Slänger in en gårdagens, dagens !

Vanliga svarta tighta jeans
Vit skjorta, billigt fynd från Gina.
Convers och en beig skinnjacka

Min fredag i bilder:

Härlig lunch med de bästa Smoparna. Bilderna tagna från Elisabeths blogg ;)



Härlig tur på Birgersson förut med många blickar...undra varför?
Har precis haft Tacomys med Marias släkt, härlig morfar kan man ju lugnt säga att hon har ! Skönaste kommentarerna jag någonsin hört!  Nu är det hel mys i sängen med min lilla älskling som väntar, tidig kväll för oss kan jag lova!
( Melinda va tyst och väck oss inte i morgon, för att fråga om vart en morot är till hästen eller nått annat onödigt  Vi vill SOVA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback