Sleten!

Hamna ute i Åby " ute på landet" i fredas, vart spontan fest/mys/ grillkväll, med Tessa, Kasper, Lisa, Becka, Angelica samt 5 andra ( har inte riktigt koll på va de heter). Det va i alla fall super mysigt och redigt roligt. Vart en lång, lång natt... Och ett riktigt härligt uppvakande nån timme senare, inte sova här inte! 
Va hemma nån gång runt 11, riktigt sleten, illamående och TRÖTT! Sov ett tag och sen samla jag mina sista krafter och sminkade, fixade håret och tog på mig lite kläder, för de va ju dags för släkt kalas.
Kände inte för de men har man lovat att komma så, vart redan på bättre humör när jag kom dit! Har ju den bästa/ roligaste släkten så vem skulle inte bli pepp då ?
Skulle ha bloggat i går när jag kom hem, men vart så sent och jag kände att jag hellre ville sova !..



Det här är vad jag hade på mig + en jacka och lite mer acceoarer


Just nu sitter jag och äter frukost och tjuter till " jag och Marley".... Men ska väll snart börja tagga upp till match, ska spela vårna första cup match i Östergöta cupen. Får se hur det går men förlorar vi i dag, då åker vi ut direkt opch vinner vi så går man ju så klart vidare... Ska även spela på hemma plan så kommer tagga upp extra mycket, men ha det bra nu så hörs vi i kväll när jag kommer hem ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback