Klirr i kassan

Ja är så jävla GLAD just nu! Va på anställningsintervjun förut och jag fick jobbet !  
Skulle ju inte klarat de utan Albulena och Cataysa som visa vart de va jag skulle, Tack för det!
Hade ingen aning om vart Generalsgatan låg, men nu vet jag. Kan ju säga att jag faktiskt ser fram emot att jobba i sommar, ska bli så skönt att tjäna egna pengar och känna att man kan spendera och inte behöva bry sig om man har råd eller ej ( även fast det inte är miljoner jag kommer tjäna)

Men de va inte så jävla kul när jag vi stod utanför och sola oss lite i den underbara värmen, en kille ( med nått slags funktionshinder) kom ut från "stället jag ska jobba på " gick förbi oss, stanna bakom mig, klappa mig på rumpan några gånger och sa hej, hej .
Jag rädd som fan flyttar på mig, då går det två " män" förbi och säger :
- Nej Robert så där gör man inte!
Tack till dom men va fan brukar den där killen göra så, och alla på stan reagerar  som om de vore nått normalt, nått som händer när han är i närheten eller?
Aja ska gömma mig fall jag ser han där, när jag ska jobba i sommar!....



Hitta 3 skapligt gamla bilder, men kommer du i håg  Linn? :D


Kommentarer
Postat av: linn

haha ja jag kommer ihåg :)

2011-04-14 @ 13:38:41
Postat av: linn

haha ja jag kommer ihåg :)

2011-04-14 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback