If u go black, u never go back

Överraskade mig själv förut, jag började faktiskt att plugga efter att jag hade sett klart på BB, känner mig lite halv stolt och har en skön känsla i magen nu, fan va skönt det kommer kännas i morgon när jag kommer till skolan. Och känna att fan i dag kan jag ta det lugnt "allt" är fixat, ingen oro i magen inför varje lektion, inget stress pluggande i korridoren 5 sekunder innan det är dax, utan nu är det fixat!

Nu till grejen pappsen fixat till mig. Var så sjukt trött på att mina svarta kläder blir grå efter bara några tvättar, ser så glåmigt och fult ut. Men så läste jag i en tidning för ett tag sen om Nitor back to black, en grej man har i tvättmaskinen när man ska tvätta kläderna så ska de bli svarta igen. Åh fy fan vad BRA det blev! Är skit nöjd 
Har nu fått nattsvarta plagg igen, kan verkligen rekomendera de om man som ja vill ha lite "liv" i sina gamla plagg, ser fan ut som nya ! Har äntligen fått tillbaka mina svarta byxor med, fan vad gött, en liten leende Lisa som nu ska se på Big Brother och sen ta en dejt med kudden, ha det as kalas bra!


                                     Före

                                   Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback