Döda mig

Ännu en skön dag! Sovmorgon, en lektion mellan 10- 11, gjorde nån inlämningsuppgift med Martin och sen hem ! Tryckte nyss i mig en fet pizza, mmm!
Nu är de det här som står på mitt schema hela kvällen framöver, inte kul... Men om jag känner mig själv rätt, kommer det inte bli många läxor gjorda, heheh... Ska i alla fall testa en grej som pappsen köpte till "mig" i går, får se fall de funkar, resultat visas sen :)
Är sjuk och dan igen, förkyld, ont i huvudet och lite feber tror jag allt, så sängen, senaste avsnittet av Big Brother och lite mat( pappa lagar just nu, kan nog trycka i mig lite av det med  (; ) lockar mer en massa omvårdnad, matte och naturkunskap. Hmm kände att det här blev ett vädligt tråkigt inlägg,  så nu ska jag slå en drill och se vad som händer, ha det!

INTE KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback