Back in business

En trött, trött Lisa. Som nu ska försöka att resumera dessa dagar när jag inta har bloggat, i en så kort version jag bara kan! Let`s go!
Lördagen blev precis som jag hade förutspått en film och sen stressa GÄRNAT för att hinna göra oss i ordning, ner till Ringarum, Markus, Andreas och Robin. Skön förfest, vidare in mot stan och Royal. Ingen kommentar om kvällen/alla småglin som kom, men folket jag var där med och lite skönt folk som vi träffa i kön, de va dom som gjorde min kväll!  Blev upphämtade, mot Mc och dags för fylle käk. Efter lite "tjafs" om en bil dörr som gick upp i en annans bil, som råka va mitt fel men Robin fick ta skiten, va vi äntligen på väg hem till Robins place.
Väl där blev det film, två snarkande idioter Maria och Markus, ett smart head som satt och snackade med sig själv i 2 timmar ungefär ( Andreas) om bolibompa draken, polisen, kvällen och ja vet inte va. Det va en väldigt trevlig och mysig kväll, somna då inte dock förns halv åtta och vakna av ett härligt samtal runt tio från Marias mamma, hem till henne åt och jag fick sova ungefär en timma till innan de va dags för match! ... (Y)
Vätske brist, hungrig, illamående och med världens huvudvärk kom jag till matchen, upptäckte att ja skulle vara med i start elvan, spela 50 intensiva minuter i spöregn men de va helt okej, vann i alla fall med 2-1. kan ju inte säga att jag bidrog med nått men kämpa så gott min kropp kunde i alla fall.
Hem såg på Big Brohter och försökte somna, men så klart gick inte de, fick kanske 2 timmars sömn, inte så kul direkt men jag har ju sov morgon tills halv ett i morgon så, ska verkligen inte klaga!
Sängen ropar på mig nu så, vi hörs kanske senare i kväll fall ja inte dog totalt!

Är riktigt sur på mig själv att jag inte fota mer, det här är den ända bilden jag har, men som sagt jag kan ju inte leva genom min kamera och bara för att det inte fastna på bild så behöver de ju inte betyda att det inte hände!   ( Men hade åtminstone vart kul och ha en outfit bild, men,men )

Dagens !
hehe jag har absolut INTE färgat håret brunt och klippt page


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback