Årets första DOPP

Sent hemkommen och med min lilla Fis på väg hoppa ja in i duschen och stod där ett bra tag, när jag kom ut hade jag 100 missade  samtal och 78 sms från Fia om vart hon skulle gå av och om ja skulle möta henne. Snabb som ja är drog jag på mig lite kläder hoppa upp på röda faran och mötte upp henne, behövde inte cykla så långt (Y)
Vi laga lite mat, myste och pratade, var ett bra tag sen vi träffa varandra, käftarna har gått i ett ! ;)

Kände att de var dags för det försat doppet i år, så det vart att leta fram bikinisar, kameran och morgonrockar upp på cyklen och drog bort. Det var skit kallt i vattnet höll på att få en panik attack / dö när jag doppa mig, men de va värt det.. Nu känner man att sommarn är på väg!

                          
One the way











                                        Happy times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback